partysessorna

Alla inlägg den 21 juni 2011

Av partysessorna - 21 juni 2011 21:25

Det är det jag älskar med att vara här, blandannat. Det finns inga måsten, inga tider att passa. Ingen som jäktar en. Man bara glider, gör de man vill!!Jag kom hit, käkade carbonara på stan , sen gick vi och kollade i affärer, köpte handdukar, snygga inrednings saker och pratade om livet. Sen åkte vi hem, fikade och så somnade jag i sängen framför tvn. Håkan ringde och va sjukt förvånad över att jag sov klockan halv 7Nu har jag duschat, ätit soppa och mackor och ligger i sängen igen.. Jag har inte legat i sängen runt 9 tiden sen jag var typ tio!! Men de e skönt :))Imorgon väntar mormors jättefrukost och sen ska vi åka till ett slott som vi alltid äter på när jag är här.Sen träffa moster och kusinbarn :))Vi hörs imorgonGodnatt <3Och chaki, jag är i Norrköping!!! Du sa Nyköping sist jag var här också :P

Av partysessorna - 21 juni 2011 12:56

Good morgon!

Jag har nyss varit ute på långpromenad med Nelly.

Det var inte alls meningen, det bara blev så för att jag inte vill gå förbi några jobbiga ungar som skulle kasta sig på lilla Nelly....

Så istället för kanske en vanlig runda jag brukar göra när jag vaknar på en kvart så blev det en timme. Och tror ni inte jag har tjocktröja på mig oxå....

Så nu dör jag av hunger och värme. Ska koka upp lite pasta och köttfärsås :D <3

Men det tar ju fucking 20 minuter att koka upp lite vatten i det här huset... Får helt enkelt hoppa in i en dusch så länge då.


Ikväll är det att jobba i baren igen... *SUCK* För att Janne är sjuk såklart....

Börjar tröttna på att hoppa in i baren när man är inställd på att jobba i restaurangen och få sluta lite tidigare.

Men men, vad ska man göra!


Ni får ha en underbar dag mina vänner. Får se om Fanny uppdaterar lite nu när hon är borta i nyköping eller vad det var ;P


/Chaki

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta har du sex?
 Varje dag
 Flera gånger om dagen
 3 gånger i veckan
 1 gång i veckan
 2 gånger i månaden
 aldrig

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17 18 19
20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards