partysessorna

Alla inlägg den 19 juni 2011

Av partysessorna - 19 juni 2011 14:15

Godmorgon kanske är fel ord, men jag har precis vaknat, fixat mig och sprungit till tåget! Sitter påväg till jobbet nu. Det var trevligt igår. Mem slakthuset är nog inte riktigt mitt nya stammisställe, lokalen va asball, massor med folk men musiken va skum haha och alkoholen också för den delen. Stefan tyckte att tequilan smakade konstigt, ölen fick han i en gul konstig ölburk haha min drink va god i allafall!( Jä jag höll mig inte) allt vi köpte gick på 200 spänn haha. Emelie fastnade på sitt förkrök som övergick till fest. Och ärligt talat så borde dom ha öppet till 5 med tanke på att dom knappast stör någon därute..Sen hade jag min värsta bussresa hem, jobbiga tjejer ett gäng typ greker... Suck man vulle ju bara sova! Kom hem vid 5 somnade och nu jobb, sen ledigt i 5 dagar! På tisdag åler jag till mormor i norrköping, kan behöva rehaba lite och vila upp mig.. de har ju varit mkt jobb på sista tiden. Hoppas alla harvdet mysigt idag, puss å kram Fanny

Av partysessorna - 19 juni 2011 12:13

God morgon!

Har varit uppe ett tag och degat framför tvn.

Det är söndag och dessa dagar brukar man ju vakna upp bakis. Men inte denna helg! :D

haha

Får se om Fanny lyckades hålla sig borta från alkoholen igår eller blev för frestad!


Idag är det jobb igen, men ska jobba i baren så det blir väldigt lungt. Nu har fri idrottsförbundet nog åkt från hotellet och då är det typ bara 60 pers kvar eller vad dom nu sa :P. haha

Kan jag sitta och läsa min bok och bara chilla. ;)


Nej, Fanny får berätta lite om den nya klubben hon varit på igår.


hare bra


/Chaki

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta har du sex?
 Varje dag
 Flera gånger om dagen
 3 gånger i veckan
 1 gång i veckan
 2 gånger i månaden
 aldrig

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17 18 19
20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards