partysessorna

Direktlänk till inlägg 26 juli 2011

förlåt för den uteblivna uppdateringen....

Av partysessorna - 26 juli 2011 00:59

jag vet jag vet jag vet, jag skulle ha skrivit blogginlägg medans vi var borta

men de gick inte att logga in och sen så var mobilen seg sen var batteriet slut....

ja ursäkterna är många och kan fortsätta i en evighet..


kul hade vi i alla fall :)
mysigt, roligt, galet!

tror att vi tjejer kom varandra ännu närmare på denna resa faktiskt :)

och JA , tjejer beter sig PRECIS som killar gör dnär dom är ensamma ;)
med allt vad detta innebär!


i kristianstad som vi var i först så träffade vi elin och hennes sköna kompisar,

hennes gayfriend rasmus fyllde 18 och vi klickade fan på en gång, skönare kille får man ju leta efter !!

sen så drog iv till gbg där det regnade, regnade och regnade lite mer..

kul att efter första natten i tältet så hade de spöregnat så mkt att två killar i typ.. hmm.. sen 20 årsålder som bodde typ grannar med oss hade haft en sjö av vatten i sitt tält, och frågade oss HÄNDIGA TjEJER var vi hade fått tag på presseningen

och sen kom dom och lånade sax och snöre,

ajjemän tjejer kan bäst!!


maten som lagades på spritköket var nice, haha klippa upp påsen, häll i kallt vatten och koka

enklare bledv de ju inte.

frukost med kokt ägg va också nice :)


sen var det middag i gbg, på avenyn som gällde, god pasta och bästa sangrian!

sen en tur runt stan ocg en drink på ett uteställe med stor uteservering innan vi åkte hem igen till tältet och kom precis innanför "dörren"

innan det började spöregna.. som alla andra kvällar...


idag var sista semesterdagen för mig, jag har tvättat, tränat gått på visning med pappa.

åkte till toves jobb och drack juice och snackade och sen drog jag till odenplan och byggde kök hos en kompis! ja e bäst !:P

visningen gick bra, mkt fin lägenhet.

men väldligt väldigt osäker på om den är "the one"

ska sova på saken och prata med pappa imorrn men det lutar åt att jag ska fortsätta leta........


godnatt o sovgott, måste sova bort min huvudvärk och förskylgning nu...

kul att alla vi blev typ sjuka efter denna resa, mest stackars lilla chaki....



 <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av partysessorna - 15 november 2011 16:42

hellu haha mondoblog var inget för oss. Men nu är vi på finest.se och skriver   finest.se/partysessorna ...

Av partysessorna - 23 augusti 2011 09:57

Hej hej. Nu är det såhär att jag och Fanny har bestämt oss för att byta blogg sida. Så nu kan ni hitta oss på mondoblog.se   Våran sida är: mondoblog.se/partysessorna   Och vi kommer att fortsätta att skriva massa korkade grejer ;) Så följ ...

Av partysessorna - 23 augusti 2011 00:24

Nu hade jag äntligen lite tid så nu kommer lite bilder upp från kräftskivan :)                  /chaki ...

Av partysessorna - 22 augusti 2011 23:36

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=_4RjhW0SnA0   /Chaki   ...

Av partysessorna - 22 augusti 2011 23:11


Hellluuu Har kommit hem från jobbet och sitter och kollar på min lilla nörd till pojkvän som sitter och spelar något tråkigt spel som man bara trycker så mycket man kan på musen. Tråååkigt!! Och medans han sitter och pratar med sin vänner och i...

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta har du sex?
 Varje dag
 Flera gånger om dagen
 3 gånger i veckan
 1 gång i veckan
 2 gånger i månaden
 aldrig

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30 31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards