partysessorna

Alla inlägg den 4 juli 2011

Av partysessorna - 4 juli 2011 09:25

God morgon.

Har varit uppe sen kl 8 idag... GÄSP!!

Ja, många tycker jag är skit larvig som klagar över det. Men jag är en natt människa och plus att jag jobbar kväll heeela tiden. Så det är klart det är normalt för mig att gå upp runt 11-12 på dagen. Jag börjar när ni andra slutar.


Men men. Har ni sett den där reklamen om nya tv programet som ska komma i höst? True talent? Ett sångprogram som går ut på att dommarna inte får se människan förens han/hon sjungit klart! FETT BRA!!

Och ni var jag lite fräck och sökte in åt min kompis Pixie som har en gryym sångröst men tar aldrig tag i det riktigt mycket. Hon vill verkligen bli sångerska. Så om inte hon tar tag i det så får väl jag ;) hehe.

Så nu har jag skickat ett mejl till dem med ett youtube klipp där hon sjunger. Det bästa är att man inte kan se en hur hon ser ut på det klipper heller. haha Så det blir som det ska vara i tävlingen ;P. haha

Där har ni klippet jag skickade in. :)

Hoppas hon inte läser det här inlägget, men hon säger att hon aldrig läser bloggar så vi får väl hoppas hon fortsätter så. Annars kommer hon säkert dampa på mig   


/Chaki


Av partysessorna - 4 juli 2011 01:01

japp, jag erkänner men jag har haft jobb och sånt upp till fucking halsen!

men de e så jag funkar, ibland gräver man ner sig i jobb jobb jobb!

välkommen till restaurangbranschen liksom..


idag har jag suttit förjäklahårt i skiten alltså, jag vill inte ens ta upp skiten nu.. orkar inte, men vi har en fet kongress och dom hade öppningscermoni till kl. 22.00

och då, SÅKLART va dom skithungriga efter det!

japp och vi hade köket öppet till 23.00

så vi hade full restaurang!

aja skitsamma

utgången i onsdags va chill

efter emelie chakis och mitt möte så drog jag in till stan, åkte till jennys jobb (en tjej som gick i vår klass :D )
mötte upp henne och åkte sedan till oxid och träffade mickan från jobbet och hennes kompis!

vi dansade, drack drinkar och hade de trevligt, dock va de inte lika fett som förra gången jag var där, men djn va inte lika gryym som han förra gången.

då vare utomlandsdrag, dans på soffor och allt nu vare mer typ chilla dansa aa typ hönga ute på¨uteerveringen, de va sjukt varmt!


träffade en gammal gammal tjejkompis där inne i mrkret också, sjuukt kul :)
sen hem och sova! :)

nej imorrn är det banken för mig!!! =) asså be en böön att jag får mitt lån nu, den summan jag vill ha så jag kan köpa min lägenhet!! har längtat sjuuukt mkt!!! :)


KRAM
Fanny!

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta har du sex?
 Varje dag
 Flera gånger om dagen
 3 gånger i veckan
 1 gång i veckan
 2 gånger i månaden
 aldrig

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30 31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards