partysessorna

Alla inlägg den 17 juli 2011

Av partysessorna - 17 juli 2011 16:57

Hellu

Har inte direkt varit duktig på att uppdatera då vi njuter lite av våran semester och även mådde så sjukt dåligt igår.

Vi var ju då ute i fredags.

Jag, Fanny, Jesper och typ 11 killkompisar. Det var skit nice och det blev många shots och ennu mer drinkar. Alla blev stört fulla, dansa och kissade bakom baja major istället för inne i dem.


Blev taxi hem och Jesper mådde inte så bra så han spydde en del. Skulle försöka bära in honom från taxin, men slutar med att han ramlar och jag följer självklart med. Han lyckas ramla i rabatten och jag hamnar självklart på kanten och landar rakt på höften. Nu är man ett mongo och kan knappt gå!

Men thats life for a party princess!!


Fanny spydde även hon på bussen hem. haha. Det blev mycket för oss alla.


Nu sitter jag och Fanny och väntar in sega Jesper så vi kan åka in till stan och käka lite mat på kina muren och sen en mysig bio.


/Chaki  

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta har du sex?
 Varje dag
 Flera gånger om dagen
 3 gånger i veckan
 1 gång i veckan
 2 gånger i månaden
 aldrig

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30 31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards