partysessorna

Alla inlägg den 10 juli 2011

Av partysessorna - 10 juli 2011 19:04

igår så kom mina fina tjejer hit :)
emelie chaki och jossan och vi satte upp tältet en gång för att testa hur de gick och hur de skulle se ut och alla delar fanns.

haha först givk det inte så bra, vi fattade inte hur det var konstruerat och vi har alla väldigt starka viljor så att säga.....


haham, som tur var så kom pappa efter ett tag (1,5 timmar) och bara ändrade lite småsaker som sen gjorde att hela tältet stod!

aa de finns filmbevis, efter att tältet var uppsatt och inpackat i bilen så åkte vi hem hit och lagade middag, drack rose och vitt vin, käkade massa gott , dessert å allt!

sen satt vi på altanen halva natten och spelade "jag har aldrig" ovh vi stannade på varje fråga och snackade typ tjugo minuter, så det tog ett tag

men å så kul vi hade det!


sen fick vi för oss att cyckla ner till badet och ta ett dopp!

Emelie skulle skjutsa mig ( och hon hade inte cyklat på sju år... ) japp vi åkte rakt ner i ett hål, haha och så cyklade vi förbi en helt random kille som låg deckad i diket med sin cyckel :S
när han frågade vilka vi var (efter att vi hade väckt honom och frågat om han va ok.) så svarade chaki: Vi kommer från sthlm!

hahahaha retard! (vi ska ju på roadtrip om ett tag så hon övar väl vad hon ska säga till folk vi möter... )

det var ganska skönt i vattnet faktiskt, sen åkte vi hem.

tog en snabb bastu innan vi somnade sött


imorse ringde chaki från övervåningen och väckte mig, sen åt vi frukost på altanen innan mina fina åkte hem!

då gick jag och la mig och sov ett tag.


sen har jag bara legat i soffan och jag planerar att göra samma sak resten av kvällen också.

lite huvudvärk har man ju från igår!!!


ska kolla lite lägenheter också!

och snart så åker viii!!!!!!!!!!!!!!!!! :)

puss
Fanny

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta har du sex?
 Varje dag
 Flera gånger om dagen
 3 gånger i veckan
 1 gång i veckan
 2 gånger i månaden
 aldrig

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30 31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards