partysessorna

Alla inlägg under augusti 2011

Av partysessorna - 9 augusti 2011 13:51

Hellu.

Ennu en ny arbetsdag som resulterar att man inte har något liv och hinner inte göra någonting annat eftersom man ska hålla på och sluta klockan 01.... -_-

Vi gjorde ju en liten överraskning fest åt Fanny i söndags. Men jag väntar på att hon ska skriva om det eftersom det blir från den bästa synen då. Men som vanligt så suger hon så jävla hårt på att uppdatera.....

Men ni får hålla ut tills hon tar sig i kragen. Kan iallafall säga att hon grät i början och i slutet så spydde hon i papperskorgen på nattbussen!


Plus att jag är sååå otroligt taggad inför torsdag!!

Don omar kommer hit och ska ha konsert!!!

Och Christian min vän är så grym så han har fixat så vi kan gå på Vip efterfesten!!!

Vi jobbar ju så sent så vi missar konserten. Men på festen ska vi röja :D Kommer bli gryyyymt!


Vi hörs

/Chaki

Av partysessorna - 5 augusti 2011 23:57

Hallu hallu! Sitter, eller snarare ligger i kontorsstolen på hotellet i London :-) Idag har det varit en händelserik dag! Kom hem från jobbet igår, skulle då börja packa, duscha, tvätta håret och skit. Slutade med att jag hade sovit tre timmar och tjugo minuter r klockan ringde 6.00Fyfan, upp och hoppa och in i bilen mot skavsta!Anlände till London runt elva, halv tolv och checkade in på hotellet som är så fint!:) och lugger centralt! Fyrstjärnigt och det heter club quarters:-) Sen gick vi runt, käkade lite och åkte till Madame tussauds, ballt som faen! Bilder kommer ;-) Sen har vi gått på stan, jag har köpt en klänning till min tjugoårsmiddag på onsdag!(fyller tjugo på söndag) !:) och två bharSen käkade vi massor på KFC så nu blir det typ vatten och frukt resten av veckan!!Imorrn blir det mer turism, och lite mer shopping:-) Har Internet på hotellet så jag kommer kunna uppdatera, Har kollat mitt event också om middagen på onsdag, Ååh mina tjejer kmmer!:) väntar bara på om chaki kan det också!:-) Nej nu e de family guy och sen sovdagsHar varit uppe för länge och sovit för litePussssssss/Fanny

Av partysessorna - 5 augusti 2011 11:20

Hellu.

Nu har man flyttat hemmifrån antingen för evigt eller för en stund iallafall.

Vi kommer inte överens så mycket så jag behöver lite space.

Så nu sitter jag i "min" lägenhet och har packat upp allt. Trodde jag aldrig skulle flytta till andra sidan av stan. haha nu bor man i spånga. Men som sagt, detta är tillfälligt.

Känns endå skönt :)


Nu ska jag ta och åka hem till babe och sen blir det jobb till 01 -.-


/Chaki

Av partysessorna - 3 augusti 2011 12:54

Hellu.

Ligger här bakis som fan och har den bästa bakis kuren som sagt;

Gossip girl, iste (peach!!!!) och pringles!!

Kan det bli bättre?!

Igår var jag och Christian ute för han behövde mig kan man säga. Ibland behöver man sina vänner ganska mycket :).

Men så vi var på hans kompis restaurang och drack. Betala typ ingenting :P och sedan bar det av till Victoria där vi fortsatte med hans vänner som gjorde så att vi kom in gratis, före i kön och fick gratis drinkar typ. haha

Vi blev med andra ord Skapligt fulla!

Så nu har man okuperat sig i soffan och där stannar jag tills klockan 15!


Hare bra


/Chaki

Av partysessorna - 1 augusti 2011 13:14

hellu

fick nyss sjukskriva mig, känner jätte dåligt samvete men har typ fått akut urinvägsinfektion! hatar att vara tjej ibland.

Kan knappt stå upp lixom.....Så sitter och dricker äckligt citronvatten. Typ inne på 5e glaset nu.. Börjar ju nypa ordentligt i kinderna nu. USch

Så ska åka till doktorn nu och försöka få det här fixat. Får se hur länge man måste sitta och vänta denna gång...


Hoppas ni andra mår bättre än vad jag gör iallafall.


/Chaki

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta har du sex?
 Varje dag
 Flera gånger om dagen
 3 gånger i veckan
 1 gång i veckan
 2 gånger i månaden
 aldrig

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20 21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards