partysessorna

Alla inlägg den 11 augusti 2011

Av partysessorna - 11 augusti 2011 23:25

Yes nu kommer inlägget om min födelsedagsfest!:) igår alltså!Vaknade tidigt och gick och hndlade det sista inför middagen som jag skullebjuda på, det blev en Nice buffe, med hembakt bröd, västerbotten paj, bulgursallad, greksallad, kyckling, fläskfile massa massa mer och två tårtor och pannacotta! Sjukt nöjd med den! Sen kom mickan och hjälpte mig med de sista innan vi började locka mitt hår och jag sminkade mig..Sen kom folket, jossan och emelie tog över lite i köket och lät mig mingla runt lite, Sen hade vi det sjult trevligt, käkade och drack vin.Spelade jag har aldrig och skrattadeSen drog vi in till oxid:-) dit chaki kom sen.Fick jättefina presenter och hade världens bästa kväll! Natten slutade göttNu ska jag hem efter jobbet, sova och upp och träna imorrn innan vi kör kvällen på jobbet igen! Sen ska jag väl bli bättre på att skriva... Jajapuss Fanny

Av partysessorna - 11 augusti 2011 14:18

Tjenare tjenare!;) Ååh vilken perfekt gårdag och natt det var..Men den får ni läsa om i nästa inlägg, har lovat chaki att skriva ett om i söndags -kul födelsedag och ett om igår -min födelsedagsmiddag/utgång..Flyget från London landade och var försenat, och vi började åka mot sthlm, när vi kommer i söderledstunneln så säger Julia, sätt på dig klänning! Jag fattar ingenting och pappa insisterar och säger jo men fanny gör det! Jag säger att om ni driver med mig nu så är det inte kul alltså, Men tillslut byter jag om, i baksätet, försöker sminka mig lite, och se fräsch ut.Jag var ju sjkt trött!Pappa stannar bilen utanför centralen och julia säger att jag ska till laughing duck, och gå längst in.Hmm, då tänkte jag att typ tre fyra av mina närmaste skulle vara där.Det första jag ser är mickans ljusa hår, längst in. så jag börjar gå in, och då ställer sig alla upp, typ tolv Pers och sjunger födelsedagslåten, till och med dom som jobbar sjunger, och alla andra gäster.Jag blir sjuuukt förvånad, och när dom sjungit klart så sätter djn på fade into darkness! Tårarna rann, så lycklig över att mina vänner är världens finaste!<3Sen blev det traditionella (tydligen..) flatlinern, världens äckligaste shot!!!!!Sen gick det utförLabbet nästa och mickan och jag skulle shotta, bartenden skakar 12 shots.. fyfanSen spydde jag hela vägen hem, och hela morgonen och dagen efter.... Andreas hade dock fixat så jag började tre vilket var sjukt tur, annars hade de inte gått.....//Fanny

Av partysessorna - 11 augusti 2011 12:17

Halloj!

Ikväll är det dags för Don Omar :D

Kommer bli skit kul, och som sagt så jobbar både jag och Christian till 23.30 (no life) Så vi får bege oss till efterfesten på en gång ;)

Kommer bli skit kul :)

Igår mötte jag upp Fanny och alla på Oxid. Hon blev skit glad över presenten som jag köpte åt henne :)

  Med texten: A friend is someone who knows the song in your heart and can sing it back to you when you have forgotten the words.


Köpte det på  www.kyssjohanna.se

Skiiiit snygga smycken på den sidan. Dyrt men fan, ibland är det så värt det :D


Nej blev lite mycket dricka igår, men jag klarar mig nog. Ska till jobbet nu och sitta på en 2 och en halv timmes utbildning... Och sen jobba till sent. men men, under tiden jag sitter där så baksmällan kankse försvinner. ;P

Sen är det påt igen med drickan. hehe :P


Någon mer som ska till Don Omar ikväll? :)


/Chaki


Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta har du sex?
 Varje dag
 Flera gånger om dagen
 3 gånger i veckan
 1 gång i veckan
 2 gånger i månaden
 aldrig

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20 21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards