partysessorna

Alla inlägg den 9 augusti 2011

Av partysessorna - 9 augusti 2011 14:24

Hade helt glömt bort att nu är det äntligen augusti och det börjar bli dags att äta kräftskiva :D

Woho!!

Julmaten och påskmaten är helt underbaar, Men för mig så slår kräftskivan båda två ^^ Men jag är helt galen i skaldjur, så det kanske inte är så konstigt då ;P.


Vilken högtid gillar ni mest om man tänker på maten? :)


 

/Chaki

Av partysessorna - 9 augusti 2011 13:51

Hellu.

Ennu en ny arbetsdag som resulterar att man inte har något liv och hinner inte göra någonting annat eftersom man ska hålla på och sluta klockan 01.... -_-

Vi gjorde ju en liten överraskning fest åt Fanny i söndags. Men jag väntar på att hon ska skriva om det eftersom det blir från den bästa synen då. Men som vanligt så suger hon så jävla hårt på att uppdatera.....

Men ni får hålla ut tills hon tar sig i kragen. Kan iallafall säga att hon grät i början och i slutet så spydde hon i papperskorgen på nattbussen!


Plus att jag är sååå otroligt taggad inför torsdag!!

Don omar kommer hit och ska ha konsert!!!

Och Christian min vän är så grym så han har fixat så vi kan gå på Vip efterfesten!!!

Vi jobbar ju så sent så vi missar konserten. Men på festen ska vi röja :D Kommer bli gryyyymt!


Vi hörs

/Chaki

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta har du sex?
 Varje dag
 Flera gånger om dagen
 3 gånger i veckan
 1 gång i veckan
 2 gånger i månaden
 aldrig

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20 21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards